Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Voor meer informatie rondom het retourneren van uw bestelling verwijzen wij u graag naar de retourpagina.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@compridis.com. 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Reviews van echte klanten

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde werkdag nog te verzenden. We kunnen dit helaas niet altijd garanderen. 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Trunkrs of UPS. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 22:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Grote of zware producten worden geleverd per pallet of koerier.

Garantie

Op al onze producten heeft u recht op 1 jaar carry-in garantie. Dit geldt dus ook voor refurbished producten! Producten met de conditie "Nieuw" op het moment van aankoop, hebben 2 jaar carry-in garantie. 
Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.
Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u helaas geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.
We zullen echter altijd proberen om u, onze klant, tevreden te houden met uw bestelde artikel. Neem dus gerust contact op wanneer u een probleem ervaart met uw product besteld bij Compridis.
 

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Compridis.com
+31 (079) 20 330 72
Info@compridis.com
www.compridis.com
Koraalrood 153
2718 SB Zoetermeer
BTW: NL819243267B01
KVK : 32133899


 Betaalmethodes

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Klarna afterpay
  • Paypal
  • Bancontact
  • Creditcard
  • Applepay
  • Googlepay

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en blijf up-to-date over de laatste acties en kortingen.